Fryshuset!

Det jag vet angånde tider om utförsäljningen är att det är fram tills på Fredag och att det håller på fram tills klockan 21 på kvällen.. Jag antar att dom kommer att fortsätta sen också, för nu tog dom kort där och det gjorde dom inte förrut.
Men Dessiree, dom säljer mamma kläder med, bara så du vet =)

Just nu har jag rast på jobbet, sen fortsätter jag att jobba fram tills klcokan 17.00, sen måste jag hem och städa lite.. Man vill ju inte ha hembesök från Hab. och det är rörigt heller ;-)

Kommentarer
Postat av: Desiree

jaja.. men då ska jag dit och kolla ikväll =)

Ja jag har köpt lite mamma kläder där förut men nu känns de blir onödigt då de snart bara är 7veckor kvar =) Men man kanske hittar kläder som man kan ha sen efter och till barnen. =)

2009-08-20 @ 12:44:21
Postat av: Mona

Torsdag-söndag 11-18 enligt tidningsannonsen.

Såvida det inte är olika utförsäljningar förstås.....

2009-08-20 @ 13:43:28
Postat av: Sandra J

www.fashionoutlet.se kan ni se öppettider m,m

2009-08-20 @ 13:53:31
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0