En lugn helg!

Igår var min lilla familj en sväng på ÄlgHälga i Svenstavik och kollade, där hittade vi ett varsitt fisskespö och en ballong var till barnen.

Efter marknaden åkte vi till svärmor en sväng och bjöd på tårta för att fira...att det var halva priset på tårtan =)
Ett par timmar senare åkte vi till affären i handsjöbyn som nu säljer helt nya kläder för 5:-st och detta vart fynden-20:- för allt och bara till mej!



En middag påSkicenter i Åsarna hann vi med innan vi kom hem och började röja i carporten, så nu kan vi parkerna bilarna där igen =)

Bollibompa och mys med barnen vart det på eftermiddagen och senare kom Susanne, Danne och Susanne hit och drack kaffe med oss.

Idag har jag, Emilia, Alfons och Isabelle vat på loppis och dagens fynde vart detta:


Överdargs byxor och T-shirt till Alfons. Byxor till mej.


och till Kelly..

middag på MAX och sen hem till våra familjemedlemmar som alla träffades upp hos Emilia för middag till dom som inte var med på MAX och åt.
Mogge åkte iväg till Sundsvall runt 16-17 tiden någon gång och jag och barnen vart kvar ytterligare ett par timmar inna vi åkte hem.

Nu sover Kelly, men eftersom Alfons sov nästan 1½ timme i bilen idag, så sover inte han.. Han tittar på "Walkning with dinasours" men så fort det är slut ska han gå och sova.





Kommentarer
Postat av: Mona

Köpte bara några gamla tidningar för att få några nya korsord. Tyckte inte att det fanns nåt där.

Ingen fara du, jag kände mig rätt oartig själv som hade så bråttomt. Ville bara få skiten gjort :-)

2009-08-30 @ 21:09:27
Postat av: Marleen

Du kan absolut det där med att fynda...!!!!

När vi kommer upp till sommar så måste du ta med mig på alla de roliga affärerna som ni har där uppe... :)

2009-08-30 @ 21:31:50
URL: http://zasett.blogg.se/
Postat av: Danne

va kom det två susanne?? jag måste ha missat någe haha ;)

2009-08-31 @ 16:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0