Efter nästa vecka...

..är jag arbetslös igen.. Känns väl "sådär". Det kan vara skönt för mina barn att vara hemma med endast dagis 15 timmar i veckan, ett tag, men samtidigt vet jag att jag kommer att vara himla less på att bara var hemma..
Jag har visserligen sökt ett jobb som jag verkligen hoppas att jag ska få..Men chansen är väl bra liten, skulle jag tro.
Sammtidigt känner jag att det kanske är min tur att jobba borta ett tag. Typ Norge jobb eller liknande. Mogge har ju iprinsip alltid jobbar natt eller bort. Jag vill också prova!
Men vi får väl se om det blir mer än bara en tanke eller inte. För tanken att vara borta från mina barn i flera dagar, varje vecka känns inte heller kul.. Men ett tag borde man ju klara av det *funderar*

Nu ska jag glo vidare på internett och vänta på att min rast ska ta slut.

Hoppas alla har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0