efter jobbet..

.. och hämtning utav barn på dagis, åkte vi bort till Evy och Nini där vi vart bjudna på mat och glass.
Alfons var väldigt trött och somnade i bilen och efter en stund tog jag upp honom och la honom på ett täcke i skuggan. Han sov som en stock i säkert 45 minuter!
Imorse var han så trött när jag försökte väcka han, så det slutade med att jag fick klä och göra han iordning i sängen, medans han sov.. Stackars liten!

Efter vi kom hem var det bara att duscha Kelly och stopa henne i säng. Alfons fick vara upp en stund ill efetrsom han sovit så sent på eftermiddagen idag.. Jag sitter här och kan knappt hålla öögonen öppna, så jag ska nog gå och lägga mej jag med..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0