Dumma dumma idé!!

Igår var jag på Dollar och köpte väggdekorer som jag inte riktigt visste vart jag skulle ha, snygga var dom så jag tog 2 förpackningar.
Väl hemma kom jag på att i Alfons bruna rum kanske det skulle bli fint..
Jag köpte även sånna där siffror som man sätter på husväggar som han skulle ha på sitt rum och  tillsammans med den silvriga väggdekoren skulle det nog bli jätte bra. SKULLE!

Idag på stan köpte jag även silver färg och schabloner med bokstäver som jag målade hans vägg med idag, medans barnen badade..

Nu är det så att det vart jätte fult och allt ska göras om! Jag tänker ändå bjussa på en bild, men jag vill att ni ska veta att siffrorna ska vara kvar, men bokstäverna ska målas över och väggdekorern ska sitta i något helt annat rum.. För till brunt passase dom inte! Helst ska hela rummet målas om för man kan ju inte ha ett barn rum mörkbrunt heller..men det får bli en helt annan gång.



Bokstäverna är alldels för små och väggarna är alldeles för brun.. Fy Fan vad fult, nu våndas jag så att jag nästan går upp och målar över det fast Alfons ligger och sover där nu..

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Ja det ser för jävligt ut =)

2009-08-26 @ 21:07:15
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0