Arga mamman!

Eftersom vi vaknade onödigt tidigt idag, resulterade det i en trött, grinig och arg mamma.. JAg försökte få barnen ett somna om i min säng, men det var verkligen mission imposible att ha båda i samma säng och dessutom tro att dom skulle somna om. Så jag sjasade iväg dom in på deras rum så att iallafall jag skulle få slumra liiite till.. Omöjligt! Vid minsta lilla pip av missnöje från något utav barnen, brast jag ut i massa gapande om att dom skulle leka tyst så att mamma fick sova en stund till.. yeah right, som att dom brydde sej (och som att dom borde det). Det var ljust ute och och mamman skulle kliva upp, där med basta! Så det gjorde hon... tillslut. Nu känner jag mej pigg och glad igen, jag och barnen har ätit frukost så dagen kan nog bli helt okej trots allt..

Men kliva upp klockan 05.00 när man inte börjar jobba först klockan 09.00 tyckte jag kändes trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0