Arbetslös fast fullt upp iallafall.

Idag har jag och barnen vart och hälsat på i Hackås där fick jag en choklad ask av två söta systrar och av personalen fick jag en mugg som det stog: "Tack Carro" på.. Såå söta och snälla!
Barnen trivdes och ville inte åka därifrån, men eftersom jag ska på arbetsförmedlingen klockan 13 så ville jag lämna barnen på dagis till lunch, så det vara bara att släppa av dom där direkt efter vistelsen i HAckås.

Imorgon ska jag på hab. och efter det medans barnen är på dagis måste jag passa påatt uträtta en massa ärenden på stan.

På Torsdag skulle det vara ytterligaren en träff på arbetsförmedlingen, men jag kände mej inte allt för sugen på att åka på den (vab?)

Fredag är det anställningsintervju som gäller och sen kommer ju Mogge hem =) Så det känns som att veckan kommer gå fort..


Igentligen skulle jag kanske passa på att städa nu innan jag måste åka till Svenstavils arbetsförmedling och barnen är på dagis, men det är så varmt här inne så jag vill inte.. Tänker njuta av att vara helt själv en liten stund!


Tydligen går det inte att ladda upp bilder nu heller på bloggen.. suck...

Kommentarer
Postat av: ~:AnnA:~

Ja du... det kan vi ta via facebook eller nåt :P

Det är han som flyttar så bor jag kvar. Jag har ju lite svårare att få lägenhet när jag enbart har CSN lån :P

2009-08-25 @ 12:22:40
URL: http://familjengk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0