Ute dag!

Sånna här "sommar dagar" älskar jag!
Direkt efter vi ätit frukost gick vi ut och kratta och påta på ute på gården. Efter nån timme kom Sandra, Fredrik och Stella hit och umgicks med oss.. Vi grillade, fikade, lekte och mös..
Även fast man kan ana vita fläckar av snö här och där, så har det kännts som sommar idag, jag har gått i shorts och t-shirt mest hela dagen :)

Efter vi la barnen började jag rensa bort alla vinter kläder och döm av min förvåning när jag plockade undan 29 mössor, 19 par handskar/vantar och 15 par tjock sockar.. Herre gud!!
Nu sover Alfons, men Kellan har fått komma upp eftersom det var sååå varmt på hennes rum och hon sov ända en bra stund mitt på dagen... Så nus ka hon få hjälpa mej att rensa klart alla kläder och dammsuga nedervåningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0