Tur i oturen!

Idag när jag skulle till och städ i bygde gården ringde jag Mogge för att höra vad dom gjorde hemma.
"torkar spya"  fick jag till svar!
Mogge berättade att Kelly ätit maskindiksmedel och kräkts 5 gånger. Han hade pratat med giftenheten och dom talade om att det inte var någon fara om hon  inte började kräkas igen och om hon åt och drack som hon skulle, då skulle vi behöva åka in med henne. Hon varken kräktes eller vägrade mat eller dryck.. *pjuuuhhh*
Gissa om jag var nervös att det var magsjuka innan jag fick reda på att hon "bara" ätit maskindiskmedel..
Och ja, jag vet att det är farligt om dom får i sej det, men nu gick det bra och just nu tar jag hellre att hon ätit diskmedel och mår bra än att det skulle vara magsjuka och vi ev. skulle behöva ställa in allt..Så det så!!


Har även provat klänningen med den svarta korsetten under och det gick jätte bra! Hon som fixade klänning har gjort en jätte bra lapp bakanför knytningen så det syns inte igenom vad för underkläder jag har =) Med tryck knappar och allt..Amitiösa människa:-)

Liza och Natta kollar på "Kärlek3000" vilket är en skitfim om ni frågar mej, men det var lite roligt att dom har spelat in en scen utanför Torvallaskolan och att det handlar om kille som gått där men flyttat till Stockholm..Vet någon vem det handlar om?!

Kommentarer
Postat av: Annichen Nilsson

Jag hoppas att du får en underbar dag imorrn! önskar er all lycka! :)

många kramar från Annichen m familj!

2009-04-18 @ 00:18:36
URL: http://annichennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0