Tji fick jag!

jag kom inspatserandes på jobbet imorse klockan 05.50 och insåg att jag inte var först på plats. Det var alltså jag som skulle ha öppnat men det var det tydligen inte alls. Chefen hade kollat fel på shemat när han ringde mej i Fredags. Jag skulle ha jobbat mellan 9 och 17, men idag vart det istället 06-17..Pjuuuh!

Strax efter att jag kommit hem kom Sandra hit och visade upp ny frillan:


kort, ovant och fränt!

Mogge är på möte med vattenföreningen, barnen sover och Sandra har nyss åkt..
Så nu är jag solo en stund tills Mogge kommer hem, så då ska jag passa påatt läsa bloggar:)

förresten så ringde dom från Guldfynd idag och sa att ringarna hade kommit redan=) Jag som var rädd att dom inte skulle hinna komma *lättad*

Kommentarer
Postat av: Ullis

va i andra poolerna också=)) va bara i den dära varma sista 20min typ=)).. Synd att jag aldrig såg dig=((

2009-04-06 @ 21:38:33
Postat av: Sandra

Härligt Carro att du fångade Sandra på bild =) Blev ju skit snyggt =)

2009-04-07 @ 10:13:48
URL: http://lillis85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0