Tanken var...

.. att jag skulle städa nedervåningen efter barnen lagt sej. Men eftersom dom nyss kommit i säng, så skippar jag det.

Både Alfons och Kelly har nog tagit "vara-upp-länge-rekord" ikväll. Kelly la sej vid 22 och Alfons 22.30! Gissa om jag hoppas på en lång sovmorgon imorgon?!

Sandra och Stella har också nyss åkt och dom har bråkat, slåss och retats om vart annat ikväll, men likförbaskat envisas dom med att leka med varandra..Tjusningen med 3 åringar ;)
Roligt är det iallafall att dom gillar varandra trots allt! Dom har bråkat mer på dessa 3 år dom levt, än vad jag och Sandra har gjort på de 10 år vi kännt varandra.

Nu ska jag koll aom nogon har bloggat och sen ska jag kolla på tv4 replay om "Robinson" går att kolla på.

Kommentarer
Postat av: Hon som undrar

Kikar in en sväng

2009-04-04 @ 23:14:12
URL: http://dedutycker.blogg.se/
Postat av: Sandra J

Oja! Redan första, andra gången hade dom hunnit ikapp med tanke på att det är väl så pass "många" gånger vi är uppe i ;-)

Men än dock så Alfons Stellas favorit, fick hon välja skulle hon lätt flytta in hos honom!

2009-04-06 @ 07:44:06
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0