Tack! (en miljard bilder)

Tack för alla komentarer och gratulationer=)
Den här komentaren har Mona (pappas fru) publicerat på min blogg:Vaddå kände dig som ett bombnedslag? Du VAR ju ett bombnedslag. Nu förstår jag varför folk gråter på bröllop, när ni kom in och jag såg hur jäkla vacker rent ut sagt du var, fick jag torka ett par tårar i ena ögat :-)


Nu har jag hämtat kameran hos Sandra och det fanns en heldel bilder, Mona har knäppt massa bilder som har betydligt bättre kvalitet än dessa, som jag kommer få skickade till mej och då lägger jag upp dom.


Ompysslad hos Petra


Cissi snörar på mej klänningen


Tärnan


Gos ungarna världens finaste barn!!!


Alla goda ting är 3   !!!


Mogge "pimpar" bubblan med burkar!


Klara i kyrkan!




Riset anfaller!


Sandra serverar bålen


Engla gjorde oss sällskap in till gästerna till tonerna av jämtländsk brud mars (eller nåt sånt)


Den enda familje bilden på vår kamera


Ungefär hälften av alla gäster


Present öppning


Bruden och hennes far =)


Eftersom alla trampade på mitt släp ledsnade jag och bytte om innan det var dags för bröllopsvalsen


far och dotter igen


penga tavla


Blommor och bilden fick jag av Emilia i födelsedags present!


Pengarna..Och ja, alla present pengar betalade hela bröllopet och vi gick pluss!!


Förlovnings ringen är nu utbytt till denna goding!

Tidigare idag var vi bort till Vigge och städade ur lokalen, men vi tog inte hela stället eftersom det var ett band där som höll på att ljudkolla deras utrusting så det dånade i hela byggdegården, vi betalar hyra för att vara där och när dom började tala om för mej vart jag fick ha mina barn och inte, då fick det vara! Vi tog köket och toaletterna, sen fick det räcka. Det är inte roligt att städa med trummor dånandes in i huvudet när man gifte sej kvällen innan (och nej, jag var inte nykter på bröllopet) (jag var heller inte stupfull) och med en son som är livrädd för högmusik.

Jag fyller ju även år idag, men i år har min födelsedag fått stå lite i skymundan, Emilia har uppvaktat mej och Evy, sussanne, joel och Danne har vart här och fikat med oss. Dom hjälpte även till att städa ur lokalen.

TÅRTAN!!





Kommentarer
Postat av: Anna K

Jaha, nu har jag fällt ett par tårar :O Gud va vacker du va! Och barnen såg ju helt bedårande ut! Och Mogge va ju himla stilig alltså =)

Och du... Grattis på födelsedagen =)

Kram

2009-04-19 @ 23:30:55
URL: http://familjengk.blogg.se/
Postat av: Mona

Hmmm....nu har du för stor övertro på min fotografiska förmåga. Inte alls bättre kvalitet på mina. Det var inte alldeles lätt att få med både dig, hela Mogge och slippa få med andra huvuden och armar mm :-) Tack och lov för photoshop. Skickade ett gäng igår per mail men har mera.

Kommer fortfarande tårar när jag ser bilderna......



Kram på er.

2009-04-20 @ 08:43:25
Postat av: Desirée

2009-04-20 @ 08:51:25
URL: http://m
Postat av: Sandra

Oh du vackra vän! Så fina var ni allihop och det var ett toppen bröllop =)

Kram

2009-04-20 @ 09:29:52
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: sara

Vad fina ni var :)

2009-04-20 @ 20:58:05
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Linda

Guuud så vacker brud du var:) Grattis till er igen! :)

2009-04-20 @ 22:15:09
URL: http://bbsbrud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0