SVENSEXA!!!

Idag var det alltså dags för Mogges svensexa =)
Jag har vetat om det ett par veckor, men han har vart övertygad om att han inte kommer ha någon, efetrsom han tror att han inte har några vänner (bara bekanta) Vilket inte är så konstigt eftersom nästan ingen av hans vänner hört av sej och tackat varken ja eller nej till bröllopet.. Och dessutom var det flera av hans vänner som faktiskt skulle komma på hans svensexa som hoppade av i sista sekunden.. Därav mina arga inlägg tidigare i veckan.
Tji fick han!
Idag hemm ahos Susanne kom Fredrik och hämtade honom, han var helt ovetande om allting och hans komentar när Fredrik kommer in och hämtar han är:
"Jaha, men jag sitter ju och läser tidningen ju" (liiite chockad kanske) =D

Dom åkte iallafall och vad jag har fått höta så verkar Mogge vara mer än nöjd. JAg har dock inte pratat med honom, men Sandra har fått ställa upp som lite chaufför.

Så nu hoppas jag att han har det jätte roligt och att han kommer hem seeeent (alltså så att jag ska veta att han verkligen har roligt) Han är ju ut så sällan, så det här kan han behöva:)

Dom verkade iallafall ha blivit ett glatt gäng tillslut och det är jag sååå glad över.
Nu hoppas jag på att han får sej en strippa också eftersom svensexa+ strippa är = sant!


Jag och barnen har roat oss med att hälsa på Susanne, gratta barnens momma, köpt 2 par skor till Kelly fast jag var ute efter stövlar till Alfons, och åkt tillbaka till Susanne igen och provat brudklänningen och den blir kanon bra=)

Nu har vi kommet hem för en liten stund sedan och snart kommer Sandra och Stella hit och umgås en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0