Sundsvall!

Igår var jag, Mogge och Carro till Sundsvall, alltså IKEA och resten av Birsta =)

Mogge var på anställningsintervju och jag och Carro shoppade. På anställningsintervjun hade det gått bra och det lät inte som att det var omöjligt ayy han skulle få jobbet, frågan var väl mest när han skulle kunna börja!
Det gick minst lika bra för mej och Carro att shoppa loss.. Det vart visserligen inte såå mycket handlat, på IKEA vart det bara sånt som vi behövde (dvs tyg till gardiner, tak skenor att sätta tyg i, djuptallrikar, skedar till barnen, rull gardin och dryckes glas) På birsta handlade jag det här:

Byxor, 2 tunnikor/klänningar, kort kofta, skjortklänning 2 t-shirtar till Alfons (den ena har han på sej idag så den syns inte) + ett par byxor till som jag har på mej idag.


Och dom här 3 paren örhängen..


Barnvakterna fick ett varsitt paket med det här i.

Hos barnvakterna (Farmor och Susanne) hade det gått jätte bra och båda barnen hade vart som 2 sol strålar =)


Mogge knäpper kort på Carro när hon äter glass...


...Och på mej med.


Söt unge!!


Som sagt!


Snodde mammas kaffe.

idag har jag jobbat, men eftersom jag ver hemma klcokan halv 1 tyckte jag inte att det var nån mening att hämta barnen på dagis eftersom dom nyss somnat i vagnarna, så dom ska jag hämta halv 2 som det var sagt.

Nu ska jag...Ja, vad ska jag göra?!

Kommentarer
Postat av: Marleen

Vad var det för sorts jobb han var på intervju för?

2009-04-30 @ 19:57:59
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0