Stängning vs. öppning!

Idag hade jag stängningen i Hackås och imorgon har jag öppningen. Vad är bäst?! Att stänga och inte börja jobba först klockan 9, men sluta halv 6. Eller börja klockan 6 och sluta klockan 13.. Nog för att det blir en väääldigt tidig morgon, så föredrar jag nog att öppna.. Imorgon ringer alltså väckarklockan klockan 04.30..Mitt i natten om ni frågar mej.

Medans jag jobbat idag så har Mogge och barnen gjort vår dvs tagit fram gungställningen och rutshkanan. Anntar att barnen kommer uppskatta att vara ute OCH hålla sej på gården bättre nu..*hoppas på färre rymningsförsök*










Hmmm ska jag måsta bli avundsjuk ;-)
Pusskalas medans mamman jobbar...Är det rättvisa det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0