Snart ska jag....

...gå ut och städa ur Jettan :/

Inte det roligaste att sysselsätta sej med efter att barnen lagt sej, men ack så nödvändligt!!
Dessutom ska vi ju åka till Sundsvall på Onsdag och då känns det skönt att åka en ren bil. Carro ska ju följa med och man vill ju inte skämmas över hur det ser ut i bilen direkt ;-)





Imorse klev jag upp tidigt och gjorde mej i ordning för jobbet, barnen var inte så glada i att kliva upp redan klockan halv 6, men det är så skönt att slippa stressa dom på morgonen.. Lite mys i soffan innan man åker iväg på jobbet är så härligt!


Innan dagis och jobb.

Efter jobbet hämtade jag upp Erik och Emilia så dom var här ute och lekte med oss och sen åt dom middag med oss. Trevligt med lite sällskap!


Erik äter melon






Kelly och Erik var imponerad av barnens lilla el moppe :)


Gröna knoppar på våra björkar och en söt propp i bakgrunden (värdelös bild)




Kelly i lövhöen.

Efter att Emilia och Erik åkte har jag plockat iordning lite på nedervåningen, dammsugit, skurat och torkat skåpluckorna i köket..Skänt att ha det gjort, synd att det måste städas golv OFTA den här årstiden..


Kommentarer
Postat av: Sara

Akta din Jetta för inbrott.. Det blev massor med saker stulet ur min Jetta på skitIKEA i skitSundsvall nu igår.. :-S

2009-04-27 @ 21:02:34
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0