Omotiverad!

Känner mej riktigt omotiverad till att åka och jobba just nu :(
Antar att det beror på vädret och kanske en aning av gårdagen.. Ingen riktig introduktion fick jag och fick därför gissa mej till en massa saker, såsom kassan (med en miljard knappar) och allt annat för den delen heller.. Men men, bra gick det ju tillslut iallafall och ingen gäst gick missnöjt därifrån (så vitt jag vet)
Och dessutom fick vi ju varken sitta eller äta något heller, efetrsom tid inte fanns.. Jaja, jag lär nog överleva idag med ;-)



Idag är det exakt en vecka kvar tills det är tid för bröllop!! Ska jag skratta eller gråta?!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Lurad!!! Inget jobb där idag inte, men däremot ute på stan!

2009-04-11 @ 13:06:11
Postat av: Ullis

Tråkigt att dom inte visade dig odentligt=( Hoppas de blir bättre dom andra dagar...

2009-04-11 @ 21:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0