Ömma fötter!

Igår jobbade jag i Persåsen, det gick bra och tiden gick fort.. Dessvärre hann vi inte äta, dricka eller sitta på hela dagen, så när jag kom hem vid klockan 20 igår, så var jag allt utom fräsch. JAg har ont i fötterna även idag och undrar hur jag ska klara av att jobba på dessa fötter.. Får väl ta maten på ryggen och krypa när jag serverar ;-)

Innan jag åkte på jobbet var vi ute i mysvädret, barnen åt från påskägget, cyklade, drog barnvagnarna mm mm. Vi vuxna tittade mest på och njöt av att dom faktiskt kan leka ilag...ibland.

Sandra: Japp, herr Nilsson har klippt sej och trimmat skägget...På Salong!! Väääldigt sällsynt att han gör något sånt :)

Liza: Ja, klart (jag hoppas) att alla tycker lika om Alfons nu som dom tyckte innnan.. Annars åker hård handskarna på ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart att alla tycker om honom fortfarande lika mycket =) Alfons är Alfons !!! =)

Har du fått nytt jobb? Lycka till på jobbet då!

Kram

2009-04-11 @ 10:58:20
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: Syster.

klart att hårdhandskarna åker på. och det vill dom verkligen inte. ;)

2009-04-11 @ 15:08:25
URL: http://lizamacknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0