Okej då!

Eftersom jag får bilder skickade till mej, så kan jag såklart inte låta bli att lägga ut flera :) Dessutom verkar ni inte ha nåt emot det heller så:


Vid middagsbordet


En av de få bilder på hela familjen


Mogge på väg för att servera avecen (stavas??)


Fint avslut på valsen!


Svärmor och maken..Maken!


Svärfar och jag!


Brudgummen och ringbäraren!

Idag har jag iallafall dammsugit, börjat på tvättberget, vart bort till Evy, hämtat barnen från dagis och vart bort till Emilia..Nu väntar vi påatt Mogge ska komma hem från arbetsförmedlingen sen ska vi äta mat!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Måste bara få säga

Guud så vacker du va =)

Ni verkar haft ett helt underbart bröllop.

Grattis än en gång

2009-04-21 @ 17:20:37
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Sara

Ni var otroligt fina!! :)

Vill gärna höra sen hur ni fördelade pengarna på allt, vad ni åt osv. Det verkade så otroligt fint alltihopa!

2009-04-21 @ 19:41:10
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0