Nä, nu äter jag upp dom här:






Dom är så förbaskat söta, och jag kan inte alls förstå vart dom fått allt det vackra ifrån?!?!!   Kan det vara morsarvet??


Förresten så ska Mogge på anställningsintervju på Onsdag... I Sundsvall! och jag är så klart inte sen på att följa med=)Hör och häpna men det var Mogges förslag att jag skule följa.. Fast att han vet att det går åt pengar då...?! ;-)
Men som vanligt är det lite tjorvigt att få ihop det med barnvakter hit och dit- ett barn här och ett barn där. Gammelmomma säger att hon kan ha båda två, men hon är ju ändå lite till åldern och man vill ju inte slita ut henne i onödan och Sandra jobbar och kunde heller inte ha dom.. Men men, nu har det löst sej iallafall så det känns bra :-)
Farmor har Kelly och Alfons är med Susanne..Kanske är skönt för dom att ha lite egentid var för sej också..
Tack ska ni ha!

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0