Min egna möhippa=)

Tydligen visste alla utom jag att jag inte skulle jobba igår!
Jag åkte på jobbet, bytte om, diskade lite och satte mej sedan för att putsa besticken, när plötsligt Maria och Sandra kommer instudsande med varsin rosa cowboy hatt och säger att jag ska iväg på möhippa=D
Och jag grät en skvätt och sen satte dom på mej ögonbindel. Sandra tog av mej kläderna jag hade på mej och bytte om på mej till något annat, eftersom jag hade förbundna ögon, så visste jag inte vad jag var utklädd till.
Att jag var en cowboy märkte jag när vi efter en stund i bilen kom fram till motorstadion(tror jag) där Sandra Gälliners pappa stod redo med sin rally bil..Ohhh lord! Jag som är så åkrädd.. MEn kul var det, även om jag hade en skvätt dödsångest ;-)

Efter det bands mina ögon igen och ögonbindeln togs av i Lillänge. Där skulle jag sälja påskkort färdandes på en käpp häst. Efter ett par öl kändes det som att jag inte gjort annat än sålt påskkort på en käpphäst iklädd cowboy kläder. Jag fick inte allt för många kort såld, men vissa köpte ju en sång, en dans eller dyligt också. pengarna räckte iallafall till 3 flaskor rosa bubbel inne på bolaget.

Sen var det dags för vinterbadet, där mötte vi (jag, Sandra, Sandra Gälliner, Emilia och Maria) upp Kamilla och Liza. Så vi badade tunna, surrade massvis, drack, solade och hade hel mysigt!
Pizza bestäldes och vi åt och drack lite till. Spelade "jag har aldrig" vilket var roligt, man fick reda på en hel del smaskigheter vill jag lova ;-)
Jag fick även ett paket av alla som var där och jag skulle gissa vem dom kom ifrån..Nästan alla rätt hade jag *Stolt*

runt 23 tiden åkte vi upp på G3 och dansade och roade oss för fulla muggar.. Vid 03 tiden var jag hemma igen och imorse när jag vaknade vid 9 tiden så mådde jag prima!! Nu har jag visserligen börjat bli lite trött och det känns att det var en går dag, dock är jag inte jätte bakfull, men det känns som sagt..

Men jag har iallafall vart så pass pigg att vi har vart hos Emilia och hämtat alla grejer från igår ochefter det åkte vi till Evy och drack kaffe.

Så tack alla som gav mej den super roliga dagen och kvällen!! Och alla som vart med och planerat och sett till att jag skulle ha kul!!
Nu efterlyser jag lite bilder från gårdagen, som vore kul att ha.. Skicka gärna på mailen:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt gumman att du hade det roligt =) Hade riktigt roligt igår och det var en toppen dag och så roligt att du var så glad =) Det blev en toppen kväll =) Tack för att du sjöng och dansa så fint uppe på lillänge =) Hihi! Puss

2009-04-12 @ 16:16:06
URL: http://lillis85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0