men nu så...

fast att jag var klar igår, så har jag tillbringat ännu en dag i Vigge bygdegård..
Jag, Sandra, Cissi och Emilia har dukat om, satt upp träd, vikt klart servetter, städat mm mm. Så NU är jag klar!

Liza och henns kompis Nathalie har just kommit, dom ska vara barnvakt imorgon och ett dygn framöver..Det är alltså dom som tar hand om barnen imorgon och under Bröllops natten =)

Idag kom Cissi från Stockholm upp också, jääätte länge sedan vi sågs och det var jääätte kul att se henne. Hon har flugit ändå från Stockhom för att vara med på vårt  bröllop *glad*

Inatt kommer jag förmodligen sova jätte gott eftersom det jag skulle göra inför bröllopet är klart. Imorgon är det bara alla vi 4 som ska göra oss iordning, och jag blir fixad i Tosåsen. Liza och nathalie får hjälpa Mogge att fixa barnen.

Återkommer när jag har nåt "vettigt" att komma med ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0