Innan hab.

Fast vi inte skulle vara på hab först klockan 2 så lämnade vi barnen på dagis redan klockan 11 idag, annars skulle vi behöva lämna henne mitt i hennes sovning.

Så jag tog en repa på stan och Mogge åkte på möte på jobbet.
På stan hämtde jag ut ringarna=) så efter bröllopet åker våra fula förlovningsringar av eftersom det både är bröllops datum och förlovnings datum ingraverat. Ringarna vi har nu är i vitt gul, men ser ut som koppar ringar nästan och då har min ring blivit både på hamrad och pålackad..suck..

Jag köpte även en liten ask på Indiska som Emma kan lämna fram ringarna till prästen i, ett par stövlar till Alfons, andra band till brudklänningen och lite bokstäver och band för att göra lite pyssel till "honörs bordet".

Så nu kan iallafall Alfons plaska i så mycket vatten han vill när han är ute och jag kan vara lugn över ringarna=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är en gammal vän till mig som tog livet av sig natten mot måndag. Hemskt..

Kram

2009-04-07 @ 20:23:27
URL: http://jagochmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0