God morgon!

Nu sitter jag här redo för en ny dag i Hackås. Jag har öppningen idag vilket känns skönt eftersom då slutar jag tidigt =)

Igår var jag iallafall och badade med Emma, det var jätte skönt och vi satt mest och mös i bubbelpoolen.
Tanken var ju att Alfons skulle vara hos gammelmomma, men när vi var och hämtade upp Emma bestämde han sej för att stanna med Ingvar och Maritha (emmas föräldrar) och eftersom dom är så snälla, så fick han det.

Sen åkte vi hem och mös en stund allihopa och senare kom både Sandra, Evy och Susanne hit och drack kaffe och surrade..

Nu ska jag leta reda på snusen innan jag börjar.. Den är borta!


En gammal bild på mej och Mogge=) ca 7½ år gammal närmare bestämt=)

Kommentarer
Postat av: Marleen

Hur länge har ni varit tillsammans?



2009-04-06 @ 10:33:14
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0