Glad påsk!

Jag vet egentligen inte när själva påsken börjar, men för oss är det idag!
Barnen har nämligen vart och påskat hos farmor och Willy och kom hem med varsitt påskägg som var nästan tomma eftersom dom förmodligen ätit hela dagen.. Men är det Påsk, så är det!












Jag har iallafall jobbat idag och  haft stängning. Kul var det att komma hem till två söta påsk ungar iallafall. Och inte nog med det så kom Emilia och Erik hit på lite kaffe och har nästan nyss åkt.
Barnen har lagt sej och jag försökte tala om för dom  att mamma inte börjar jobba först klockan 12, så det gör ingenting om dom sover till 11.. =)

Annars nu på kvällen eftermiddag har vi rockat loss till Heats "100 miles" och då kan det se ut så här:




Sådan far, sådan son=D


Hård rocks dansen!

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Ska man förresten välja ett traditionellt påskägg eller ska man kanske ta ett lite trendigare?! Jag har beslutsångest, hjälp mig ;)

2009-04-09 @ 21:53:55
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Sandra J

Har herr Morgan äntligen klippt sig tro? ;-)

2009-04-10 @ 11:52:03
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0