Fyndat påloppis!

Jag älskar verkligen loppisar!!
Idag har jag fyndat allt detta för...En billig slant!


Dinosariebok, den fula ankungen boken, Tigger filt, 2 barn stolar, bokstavs magneter, bokstavspussel och nalle Puh förvaringslådor.. Allt på bilden för 100kr


Utklädningsklänning, stövlar, kjol, 2 par byxor, ett par shorts, 2 klänningar, en collage tröja och en ballerina utstyrsel..Till Kelly. Allt på bilden för drygt 130:-


En (rosa) ior pyamas, jeans, 2 t-shirtar, 3 shorts och 2 mjukis byxor..Till Alfons. Allt på bilden för 90:-


2 tröjor, en ny brunkräm, ett nytt creme puder och en ny highlighter allt på bilden för 70:-

Är inte det mycket för pengarna så säg?!


Alfons älskade alla bokstäver jag köpt!


Kelly också, men även stövlarna var en hitt!!

Efter loppisen åkte vi upp till Petra hela familjen och satt ute i solen och fikade. Sen åkte vi hem och medans jag lagade maten var Mogge ute och gungade med ungarna...

Nu är båda barnen jätte trötta och tur är väl det eftersom jag och Mogge jobbar i morgon, så barnen måste vara på dagis halv 7.. Ruggigt tidigt :/ men men, det bara att pallra sej upp och leka pigg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar inte hur du lyckas jämt!!!!! Jag vill också kunna fynda sådär. Lär mig!! :P Du har väl sett att det är 80% på fryshuset nu i helgen också? Outlet alltså.

2009-04-28 @ 19:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0