Dukat klart!

Nu har jag precis kommit hem efter en heldag i Vigge. En dag som inneburit på med alla dukar, upp med alla glas, tallrikar, bestik, ljust, flyttning av bord, uppläggning av kex, packa in alla öl i kylen mm mm mm mm.. Allt är nästan helt klart nu förutom det som ska göras på Lördagen, men det har jag fått stränga order om att låta bli =-)

Mogge och barnen var med från klockan 10 till klockan 16 och barnen skötte sej exemplariskt hela tiden och tyckte förmodligen att Vigge was the place to be;) Massa yta, en scen, musik osv. kan det bli bättre?!

Just nnu håller Mogge på att lägga barnen och då är det nog bäst att jag hålle rmej undan, annars blir dom sura och griniga antar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0