Det börjar verka kärlek....

...Banne mej!!



Igårkväll åt vi gott framför tv:n. "Grannfejden" på tv:n och brieost, rökt ost, jordgubbar, physalis och melon på tallrikarna=)
Ofta säger vi att vi ska köpa hem just detta, men det gör vi såklart aldrig, men igår så åkte gottat fram..*derglar en aning*



Snart bär det av mot jobbet efter ca 4 timmars sömn på soffan (romantiskt värre) men sanningen är att jag inte vågar lägga mej i sängen när jag ska upp såhär tidigt, sover mycket skönare där och alltså blir det svårare att ta sej upp på morgonen.
Nu är jag vaken och klar och ska ta och leta reda på någon bra skiva att ha i bilen.. Alfons vill alltid lyssna på Petter(?) när man åker Audin så det är bara den som finns i bilen för tillfället. Jag som ett tag faktiskt gillade Petters låt "Alfons" har nu ledsnat även på den efter min Alfons tjat om "alfons låt, Alfons låt, Alons låt, Alfons låt, Alfons låt" Så nu måste här uppdateras i bilen minsann!! Tyvärr kommer han att bli "besatt" av en låt från den skivan (oavsett vilken skiva jag väljer) också, men det har jag vant mej vid.

Nä, nu har jag inte tid med detta!  Mot HAckås!

Kommentarer
Postat av: Tine

suck! Jag håller på att förgås av längtan efter brieost! Och det är en massa månader kvar innan man kan få avnjuta det =(

2009-04-24 @ 19:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0