Bubblan -ren och fin!


Vi har ju velat fram och tillbaka vad vi ska åka mellan kyrkan och festen. Allt mellan traktor och Sandras guld Focus har vart på tal..
Men nu har vi äntligen bestämt oss för att åka Mogges älskade bubbla, men för att få plats så måste han köra den. Han kan alltså inte ta sej en jäkel innan han entrar Hoverbergs kyrka ;)
På natten har vi bstämt oss för att övernatta i Persåsen där vi hyr en stuga, hur vi tar oss dit vet vi inte exakt än, men vi vet att det löser sej på något sätt.

Mogge har iallafall vart ute ikväll och tvättat och putsat på hans kära bil som stått och skämts i några år nu..Vilken skillnad det vart!!


Kameran och allt annat jag hade i Persåsen när dom kidnappade mej i lördags,( typ bil, jacka, väska) är fortfarande kvar där, men imorgon måste jag hämta det och då även passa på att boka en stuga!

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag kommer ju att vara nykter så om ingen annan kan ta er dit så kan jag.

2009-04-14 @ 09:50:34
Postat av: Mona

Det vill säga om någon av er är så nykter att ni kan förklara vägen dit......

:-D

2009-04-14 @ 09:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0