Allt för sällan...

...Som man talar om hur bra man faktiskt ha det!
Kom underfund med det förrut när jag pratade med min goda vän i telefonen.

Jag och Mogge lever i ett (enligt mej) perfekt förhållande.

*Vi är inte överösta med pengar, men vi lever ett gott liv och har råd med det mesta som vi vill göra (dock inga extermt lyxiga utsvävningar men ändå)!

*Vi har ett hus som vi trivs i även om det inte heller är fyllt med trendiga designer möblers eller det senaste modet inom design, så funkar det. (visst skulle jag vilja renovera och ha allt topp fräsht men det har vi inte ekonomi till nu)

*Vi bråkar sällan, vi har bråkat riktigt 1 enda gång på våra 8 år tillsammans (visst vi diskuterar och tycker olika, men det måste man annars är det nåt som är fel)

*Vi gör saker som vi tycker är roligt (kanske inte så ofta som vi skulle vilja, men det händer)

*Vi älskar varandra och vi är inte sena att tala om det för varandra heller (visst säger vi det oftare till barnen men ändå)

*Vi har gemensamma vänner som vi gärna umgås med (kanske inte så många som innan vi hade barn, men dom vi har värnar vi om)

*Vi är bra föräldrar och uppfostrar våra barn väl och ger dom kärlek och omsorg i överflöd (även om vi kan ha olika uppfattningar om uppfostran)

*Oavsett om jag har pendlat upp och ner i vikt och fått en gammkärrnigs kropp så tycker Mogge att jag är vacker (det är vad han säger och alltså det som räknas)

* och sist men absolut inte minst, så har vi ju 2 helt underbara, perfekta, super vackra barn..(och ja, det är fars arvet)


Mogge 25år Jag 16 år










Mogge 32 jag 23år.







Ja man ska då inte klaga!! Vi lever ett bra och kärleks fullt liv!

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Man ska uppskatta och värdera det man har.

Jag är glad för din skull att du har det bra och trivs så bra med ditt liv, vill dej det bästa! =)

2009-04-14 @ 10:14:48
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0