3½ timmar..

.. Har jag sovit inatt.. Ingen sovmorgon här alltså=/

Men, jag får skylla mej själv eftersom jag inte la mej i tid istället för att prata med Sandra i telefonen tills klcokan var  drygt 02.00, inte för att det inte var trevligt, men jag hade förmodligen vart piggare om jag sovit en stund istället ;)
Efter det tittade jag på "Andra avenyn" och efter det började jag titta på "Robinson" sen kom Mogge hem:)
Han kom hem klockan 3 ungefär och sen satt vi och pratade tills klcokan var runt 4, han hade haft jätte roligt och det var ju bra!
Vi gick och la oss, men jag var pigg, låg och vred och vände mej ett bra tag, men tillslut somnade jag..
..Och klockan 8 vaknade barnen..Jippi!
Men är huvudet dumt, får kroppen lida.
Jag låg ialafall med Mogge och drog mej drygt en timma inna jag tillsluta pallrade mej upp med barnen.
Nu har vi dammsugit och skurat nedervåningen medans Mogge sover.

Sen ska jag iväg med Emma och bada, men jag ska skona Mogge och ta med Alfons till gammelmomma så han bara behöver ha ett barn dagen efter... Snällt va?! ;-)

Kommentarer
Postat av: favorit syster.

bra att han hade roligt på svensexan. :)

2009-04-05 @ 16:06:23
URL: http://lizamacknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0