Värsta eftermiddagen på länge:(

Efter dagis följde petra och Ellen med hem hit. Jag önskar att jag hade kunnat haft trevligt, men det var näst intill omöjligt! Barnen tjurade, skrek och klängde på mej hela tiden. dom var inte nöjd över något alls:(
Kan man gå in i väggen av att bara vara hemma med barn? Isåfall känns det som att det är nära nu. Jag vill inte må så här! Jag orkar inget, kan börja gråta för minsta lilla, konstant huvudvärk, trött hela tiden men kan inte sova, och jag har inget som helst tålamod..

Vi åt iallafall mat och drack kaffe, sen kom Petra på idén att vi skulle rensa ur lekrummet på leksaker som inte andvänds och som är trasigt. Bra idé och mycket välbehövlig! 2 fulla sopsäckar med saker som ska bort, bäbis leksaker, trasigt, gosedjur och massa annat rat som aldrig andvänds. Rummet känns såå mycket luftigare och fräshare. Dessutom har vi fått en bäddsoffa av Mogges lilla syster som ska in där, men först måste vi göra oss av med enkel sängen som står där. Nån som vill ha en enkelsäng?
TAck snälla Petra för hjälpen!

Kelly har precis somnat, skrikit en bra stund men nu är det tyst..Förhoppningsvis hela natten. Snart ska Alfons inta sängen med, jag ska vänta på att "Idol" börjar.

Nu ska jag mysa lite med Affe och sen blir det sängen för han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0