Vaken sedan 06.30..

Klockan 06.30 vaknade Alfons och han har nyss lagt sej..För första gången idag. Gissa om han har vart tjurig?!
Han har vart så outhärdigt grinig, gnällig, arg och ledsen hela eftermiddagen så ett tag visste jag knappt om jag skulle stå ut hela kvällen. Men det gjorde jag :)
Kelly har inte heller vart nådig, men det beror mestadels på att Affe har vart elak med henne, slagits och retas.. 
Men nu sover båda som de små trollungar dom är.

Emilia och Erik var iallafall här förrut och åt middag med mej och barnen, alltid trevligt med middags sällskap. Erik blir större och större och har växt ifrån Kelly (Kelly är 14 månader och Erik 6½) så han är en riktigt stor grabb :)

Jag har även gästbloggat på Sandras blogg ikväll (www.nogg.se/sajo) för den som är intresserad.

Nu har jag skrivit ett helt blogg inlägg med Sandra i luren..Och jag tror inte att hon vet om det ens ;)
Nu ska jag koncentrera mej på vad hon säger en stund:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0