Vad vore en helg utan Sandra och hennes familj;)

Som de flesta andra helger så har vi idag umgåtts med Sandra och henns familj..Inte mej emot!
Alltid kul att ha lite sällskap och specielt på Söndagar då det sällan finns något annat kul att göra..Allt är ju stängt..

Imorgon ska jag och barnen på lång tur, ända bort till Kälarne..Det ska bli såå kul!
Alldeles för sällan man träffas, men visst kan man skylla på avståndet, det är ju ändå ca 13 mil, tacka vet jag internett:)

Nu ska jag läsa bloggar och invänta "Andra avenyn" som ÄNTLIGEN börjar ikväll efter ett alldeles för långt sommar uppehåll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nemen shit, har andra avenyn börjat igen? attans att jag missade det då! Men nu vet jag =) tack för de!

2008-09-21 @ 21:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0