Utan skylten!

Sandra körde hit förrut...Utan Övningskörnings skylten!! G R A T T I S! ! !
Jag är så glad för hennes skull, jag vet vilken frihet det är att ha tagit körkortet. Obeskrivlig!
Så på Lördag får hon vara chaffis på dagen..På kvällen kommer hon knappast vara körbar, precis som mej ;)

I eftermiddag har barnen vart ovanligt lugna. Jag som var berädd på det värsta eftersom dom har vart lite "tussiga" idag. Men dom har vart jätte goa båda två :)

Det blir nog inget dagis för någon av  dom i morgon som det verkar. Även om dom inte är jätte sjuka, så känns det inte kul att skicka iväg dom. Det är ju inte direkt så att jag har något jobb att gå till, inte Mogge heller imorgon, så då får dom vara med oss istället.

Vi får även se hur vi gör med Emmas kalas, anntingen åker bara jag och Kelly eller så åker allihopa, det beror på Affes skick imorgon. Men det vore kul om alla kunde åka..

Nu skriker Kelly uppe i sin säng. Hon har sovit ca 10 minuter, så nu var det väl dags att börja kvällsbråka då..Suck, suck..
Jaja, jag ska gå upp och kolla om hon vill något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0