Tokig!!

Mogge är hemma, vilket i vanliga fall är skönt..Men han har MYCKET mer pondus än vad jag har, så nu låter han båda barnen ligga och skrika. Han kan låta dom skrika lääänge innan han går upp till dom, så länge han vet att det bara är tjur vill säga. Han skulle ALDRIG ta upp dom igen nu, om det inte vart något, typ kräksjuka eller feber. Aldrig!

Jag håller på bli tokig av att höra detta skrik och Mogge tyckar att jag ska åka hemmifrån. Men jag är ju så trött och vart ska jag åka?? Klockan 22 måset jag ju vara hemma för det är det final i "Paradise Hotel" och det tänker jag inte missa!

Det är ju viserligen väldigt bra att Mogge är så pass "hård" som han är vid läggningen, för själv kan jag vara ganska mesig och leta andledningar för att få ta upp dom..Allt för att slippa höra skriken..
Men det är jobbigt, just nu är det skit jobbigt! Jag är inte långt ifrån att börja gråta själv..

Kanske ska ta Mp3 och plugga in i öronen en stund.

Kommentarer
Postat av: Lola

Kanske en dum fråga men...varför ska man låta barn ligga o gråta sig till sömns?

Jag är kanske alldeles för nyfiken av mig men jag tar chansen ändå o frågar för jag förstår inte....

2008-09-12 @ 20:40:05
Postat av: Desirée

Jag tycker att de är helt riktigt. Men jag har själv svårt för att låta Melvin ligga och skrika. Förstår hur du känner dig!! Men jag tror att efter några gånger så vet dom att man inte plockar upp dom och då skriker dom inget! Så tror jag! Man tittar ju på nany haha Hoppas de gick bra iallafall! Kram

2008-09-13 @ 08:39:55
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com
Postat av: Monia

Jag förstår att du tycker det är jobbigt! Men med lite tålamod borde det ge med sig!!



Starkt av dig!

2008-09-13 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0