Storstädat och Heros.

Efter dagis lämningen, som gick "sådär" även idag, åkte jag till Tosåsen och lämnade matlåda till Patrk som vart över från middagen igår. Vart bjuden på en kopp kaffe och sen for jag hem.

Började med att lasta ner alla säckar från lekrummet med skräp och kläder som jag sorterat upp, och bar ner det i källaren, dammtorkade, damsög, plockade lite till och sen skura golven. Nu är huset strålande rent..Ända tills barnen kommer hem från dagis och har ätit mellis ;)

Efter städningen så la jag och Mogge oss i soffan och kollade på 2 avsnitt av "Heros" så är man alldeles slö i huvudet (jag blir det om jag lägger mej på dagen) Men så snart barnen är med mej, så blir det full rulle igen :)

Nu ska jag packa mej iväg på dagis och efter det så ska vi på ICA, jag har tydligen tappat mitt körkort där, så dom var så snäll och ringde och upplös mej om det här omdagen..Hade dom inte ringt hade jag förmodligen inte upptäckt att det var borta än..

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0