Stan..


Jag var lite trött imorse när jag skrev. Jag har ju barnen 5 timmar på dagis. 45 minuter till stan, 45 minuter från stan och då  har jag alltså 3,5 timmar på mej att vara på stan..Hänger ni (Chatrine) med? ;)

Det vart lite shoppande idag, det hade kunnat bli mycket mer om jag inte lagt band på mej själv;)
Jag var inte ens in i alla de affärer som jag brulara vara in på, för jag visste att det skulle bli dyrt..Jag var på shoppnig hummör idag:)
Men det vart iallafall:
Stövlar till mej (med klack).
Vinter skor till Kelly.
Vinterskor till Affe.

2 långa t-shirtar till mej, en helsvart och en svart/rosa, långa.
Foppa tofflor till Kelly. Det fanns pytte småa storlekar på foppa på IXO, perfekt!
Tjockare leggins till mej.
Strumpbyxor till Kellan.
Presenter till Emma.
Och lite små kraffs från Coop. MEn hade jag vart in på t e x Lindex så hade jag blivit betydligt mycket fattigare..Skulle ha köpt barnkläder som inte behövs men äär fina..

Efter jag kom hem från stan hämtade jag barnen och åkte bort till fiket och fikade tillsammans med Maria och Emilia. Jag vart där en väldans snabbis eftersom det verkar som om Alfons håller på att bli sjuk :( Han var väldigt hängig när jag hämtade han på dagis och klagade över att han hade ont överallt, enligt personalen hade han även vart hostig.
Han var gnällig och slö på fiket så vi åkte hem, det var ju lite synd om han också. När vi kom hem var vi ute en stund och nu har vi nyss ätit middag..

Än nu då...?

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Nu hängde jag med :) Det va de jag misstänkte sen!

2008-09-25 @ 17:15:48
URL: http://chatrines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0