Som hastigast...

..Tittar jag in för att uppdatera lite kort..

I morse åkte vi in till stan och handlade mat och present till barnens kusin Engla som fyller år idag. 
Efter vi fyllt bilen med lite av varje, så åkte vi till barnens gammelmomma och fikade.

Sen bar bilen mot Lillsjöhögen där barnens fastre och kusin bor. Vart bjuden på massa gott fika och Engla fick presenter.

Nu ska jag leka lite med Kelly innan det är dags för henne att lägga sej. Storebror har just fått gå och lägga sej efter att ha duttat ut välling på soffan, vardagsrumsborden, golven och Kellys huvud.

Återkommer senare med lite bilder.

Kommentarer
Postat av: Lola

Lillsjöhögen! Där bor min svärfar o plastsvärmor. :-D

2008-09-19 @ 20:16:24
Postat av: Sandra

Ne jag var inte med på detta avsnitt... Vet inte när det avsnittet visas... Men vad jag såg ikväll så vet jag inte inte om jag kommer att synas i bild heller.. Men det återstår att se:) jasså ni har varit och kalasat igen ni:) Härligt!

2008-09-20 @ 00:26:54
URL: http://lillis85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0