Snälla barn!

Eftermiddagen har vart kanon!! JAg har hunnit fått ganska mycket gjort (om man gämför med andra eftermiddagar) Hängt tvätt, tvättat några maskiner, bytt sängkläder, plockat i och ur diskmaskinen, dammsugit..ja det var det de..
Sen har jag och barnen vart ute en stund, duschat, lekt och ätit mat också. Det vart tydligen väldigt god mat idag, om man frågar barnen i allafall, det vart pölsa...Själv äter jag det inte, skulle aldrig falla mej in!
MEn barnen delade gladigen på en "korv" med pölsa, lättsamt och bra :)

Nu har barnen ätit upp välling och det är alltså dags att roa dom en stund till. Men dom har iallafall vart rktigt goa barn ikväll..

PS..Jätte muffinsen vart god, om någon vill smaka. DS.

Kommentarer
Postat av: Mimi

Jag kommer så fort soppamätaren inte lyser längre och när jag har tid att sticka ifrån familjen... =D

2008-09-15 @ 19:16:59
URL: http://mammamimi.blogg.se/
Postat av: Sandra J

Jag vill! vinkar hejdlöst

2008-09-15 @ 23:00:08
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0