Skrik!

Efter en hyffsat lugn eftermiddag (om man bort ser från besöket hos Petra) så har det över gått till skrik i Alfons säng. Han har inte sovit på hela dagen eftersom Kelly hade tandläkartid mitt i hans vanliga sov tid, s å nu var han super trött. Men lik förbaskat så ska han skrika innan han somnar. Ikväll tänker jag inte ge mej! Så är det bara!!

Sitter iofs med Kelly i knät, för det är uppenbarligen ingen idé att lägga båda för att skrika sammtidigt. Inte här hemma iallafall. Men så snart Alfons tystnar så åker även hon i säng..

Tandläkar besöket förstår jag inte vitsen med. Bara information om vad som är bra och vad som är dåligt för barnens tänder..Jo tack jag vet att dom inte ska äta godis varje dag och att dom kan få ett fult bett om dom har napp för länge och att man ska borsta deras tänder 2 gånger om dagen..Jaja, nu är det gjort iallafall..

...Skriket uppepå blir allt tystare...

Besöket hos Petra vart kort men intensivt. Vi fikade, surrade och Alfons gnällde=( Därav den korta vistelsen.
Pajen var uppskattad och även glassen och chokladbollarna vi köpte med..Allt för att skita i vad tandläkaren just sagt, så ville vi fika mycket, jätte mycket ;)

...Alfons är tyst...

Ikväll ska jag inte göra ett jota efter att båda barnen somnat. Inget annat än läsa bloggar och titta på tv. Så det så.

Nä, nu verkar Alfons sova och jag ska lägga Kelly.
 





Kommentarer
Postat av: Mimi

Men vad skönt att det verkar gå bättre ikväll! Hoppas att den här perioden lägger sig snart!

2008-09-09 @ 19:41:39
URL: http://mammamimi.blogg.se/
Postat av: Desirée

Nä de är inte så dyra kläder.. De är annat också inte bara kläder =)

2008-09-09 @ 21:04:30
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0