Skit kamera!!

Bara för att jag råkade kasta kameran i golvet, så fungerar den inte längre!!
JAg höll på att knäppa bilder på det som jag köpte på loppisen igår, när jag skulle kasta bort en leksak från golvet..Men jag råkade kasta fel sak..Kameran inte leksaken. Och nu går det inte att knäppa bilder med den längre.

Idag var jag och Kelly in på stan i jakt efter ett regnställ till henne. Alfons fick vara hos gammelmomma.Efter mycket skrik, letande och bärande på barn så hittade jag ett, i rätt storlek. Och det på väg till bilen som stog parkerad på Domus garaget.. Tänk om jag hadde kollat där på en gång (kläd affären på Domus alltså) Vad mycket gnäll jag hade sluppit.
Kelly håller nämligen på att bli sjuk..Eller så är det tänderna som spökar? Hängig, klängig, slö och trött, så beskriver jag Kelly nu + att näsan rinner.


Dom här kläderna fick jag köpa till kelly på Lindex i Lillänge...När vi var på Apoteket så sket hon igenom och jag hade inget ombyte alls med mej..


Den här köpte jag också..Ta 3 betala för 2.


Jeans till Affe.


Sjal till mej från stan idag.


Höst mössa/basker till Kelly.  Den randiga köpte jag på loppisen.


Jacka till Kellan...Loppis.


Kofta och tights..Även det loppis fynd..

Ja och sen dog kameran..Men på loppisen köpte jag även: Super girl sett, skor, en till jacka/kappa, fleece sett att sova i, en till byxa, adidas dress, väst, fler tröjor, en colege tröja till mej, sen var det säkert något mer från loppisen som jag inte minns..

Idag köpte jag ju även som sagt ett renställ till Kellan. Dyrt, men vad gör man, hon ska väl inte behöva vara blöt hela hösten för att jag är för snål heller. Det var ett Didriksson ställ, men det var billigare än det dom hade på H&M och mycket finare dessutom, så jag ska väl vara nöjd.

Det verkar som att Alfons håller på att bli sjuk med..Åhhh jag vill inte!!

Kommentarer
Postat av: sara

Fan, vilka snygga kläder ;) Bara att komma förbi om ett par månader så kommer jag ha ännu fler kläder från Felicia som växer för snabbt, haha!

Och vad snygg du var som spindelmannen, haha!

2008-09-01 @ 18:37:02
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Sandra J

Diggar sjalen!

2008-09-02 @ 09:13:45
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0