Sent hemkommen.

För oss är det sent att komma hem kl. 18.30 en vardags kväll. Jätte sent nästan.

Vi hämtade Sandra efter hennes jobb i Hackås och sen for vi hem till henne och vart bjudna på mat. Drack kaffe och sen for vi hem. En snabbis, men eftermiddagen gick mycket snabbare än om vi bara skulle ha suttit hemma.

Nu äter barnen välling och jag tar en snabbis framför datorn.
Jag har just plockat ihop alla leksaker i vardgasrummet och resten av nedervåningen. Skönt att ha det gjort innan barnen lägger sej. Sen är det bara resten kvar..

Nu börjar den där Fredgs kännslan krypa på igen. Hoppas att den håller i sej under kvällen med..Hoppas, hoppas, hoppas!
 Imorgon är det nämligen helg för oss, Mogge är ju ledig alla Fredagar (jobbar bara Mån-Tors). Alfons ska få vara ledig från dagis, så bara jag och Kelly går dit imorgon.

RAAAAP! Hörde jag just, det inne bär att Kelly ätit klart sin välling i soffan..Nu kom hon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0