Prickig:(

jag vet inte än, men jag tror att Alfons kanske har Vattkoppor..Suck..
Han har ett gäng med prickar på bröstkorgen och någon på halsen samt en bakom ena örat.
JAG VILL INTE!!
Visst, skönt att få det överstökat, men vilken jäkla isolering det blir.
Jag som redan är less på att sitta hemma och inte göra något och det har abra gått en halv dag sedan jag gjorde något sisst..
Jaja, hoppas att han inte blir allt för klen om det skulle vara så att han har fått vattkoppor.

Nu ska ja gåupp till Alfons och kollar varför han inte vill sova.


Kommentarer
Postat av: Desirée

då kan du få besök av oss =)

2008-09-30 @ 14:28:03
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0