Petra, Patrik, Ellen, Sandra, Stella, Svärfar och Elenor..

..Dom har vi umgåtts med idag.

Imorse/förmiddags ringde Petra och ville bjuda på kaffe, så vi åkte till dom och drack en slurk. Sen ringde svärfar och Elenor och sa att dom var på väg till oss, så då åkte vi hem och drack kaffe med dom. Efter en stund kom Sandra och hennes familj hit också..En full späckad dag, med andra ord.

Igår åkte vi iallafall till Hotellet i Svensta och käkade middag jag, Mogge och barnen. Innan dess var jag och Kelly på kalas hos Vilmer som fyllde 1 år.

Lite biöder från igår:

Födelsedags barnet, Vilmer.


Kelly och Alvin.


Barnen fick en varsin klubba på Hotellet.


Mums, med korv och strips!


Glad skit!


Alfosn "lins lus min"


Min!


Efter maten åkte vi till Evy och Nini och åt glass och drack kaffe
(På deras gård på väg hem)


Snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0