Mimi!

Mimi, du långt där borta, hör du mej?
Det här inlägget är till dej!
Jag saknar din doft av barn kräk, svett och snus
Önskar att vi kunde lukta illa tillsammans och mysa med tända ljus.
Varför ska du bo ända borta i Kälarne tätort?
Flytta till Kövra, nära mej, det kommer du isåfall aldrig ångra att ni gjort.
Då kan vi tillsamman handskas med våra obetydliga problem.
Men nu sitter jag här, själv, och har fått stress eksem        (nöd rim jävlar anamma!)
Med dej här vore allt tipptopp, bra och kul
Jag skulle känna mej vacker och fräsh, aldrig ful.
Du, så vacker och ståtlig i ditt nyklippta hår
Och jag skrattar med dej tills jag fäller en tår.
Jag skulle så gärna vilja
att du och Magnus er skulle skilja.
Så du kunde flytta hit
och hjälpa mej att byta skit
Jag skulle vårda dej som mitt eget barn
Varför har du valt den där karln?
När du hade kunnat haft nån som jag
Jag hoppas att du vaknar och inser det en vacker dag.
Då står jag här med öppen famn
och på dörren skriver vi även ditt namn.
Vi skulle bli en familj så lycklig som man aldrig sett
då kan vi mysa med gotta på kvällar och odla fett.
Om du vill
säg då till.
I värsta fall tar du med din Mr.Fire Fighter man
Så får han hjälpa till med det han kan.
Mogge och Magnus kan ju alltid vara bra till nåt
men till vad har jag än inte förstått.
Dom kan få bo i våran källare så kall och tråkig
ner till dom skickar vi även barnen när dom blir bråkig.
Låter inte det här som ett bra förslag så säg?
Mimi, kom till Kövra till mej!


Mimi bad mej att blogga! Nu har jag gjort det:)
Vilken Poet man är va? ;)

Känn dej hedrad Mimi!!

Kommentarer
Postat av: Mimi

snyft



Nu är jag rörd till tårar!! Vackrare ord har jag äldrig läst eller hört.. Kommer snart, måste ge vår kärlek en chans! Puss puss...

2008-09-26 @ 06:36:22
URL: http://mammamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0