Lördag=utgång :)

Jo hör och häpna, på Lördag ska jag ut..Men det kanske jag redan skrivit..Minns inte..?
Jo jag ska iallafall ut med Sandra och ett gäng med brudar till, det ska bli så kul och jag längtar..Som en tok :)
Jag är som ett barn innan julafton. Vad ska jag ha på mej? vad ska jag dricka? och vart ska vi gå?
Jag vet inte ens vad det finns för krogar i stan längre. Någon som har något bra förslag vart man ska gå?? 

Imorgon ska jag in till stan medans barnen är på dagis och strosa runt helt själv och det ska bli såå skönt. Slippa känna stressen över att något av barnen snart blir: hungrigt, övertrött, svettig, törstig eller allmänt less. Jag kan t o m prova kläderna innan jag köper dom, det var länge sedan sist :)
Jag ska prova hitta några finare stövlar som jag kan ha på mej på Lördag men som även funkar som "vardags skor" i höst..
Jag ska sova hos min pappa i Lugnvik påLördag kväll eftersom det inte är det lättaste att hitta någon som vill köra mej ända hem mitt i natten..
Jag ska ändå på loppis på Folketshus på Söndag, så då "tjänar" jag ju en tur och retur resa in till stan om jag sover där.


Just nu ligger Kelly i sängen och skriker. Hon somnade på engång när jag la ner henne för ca 20 minuter sedan och det var så att jag kände på mej att jag skulle få igen det senare ikväll..Och mycket riktigt..
Så fort hon tystnar ska Alfons få krypa till kojs. Det är ingen vits att läggahan medans Kellan skriker, så det är lika bra att han får vara vaken en liten stund till.

Hoppsan, nu vart hon tyst :) Nu ska jag lägga Affe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0