Kuckelikuuu!!

Uppe med tuppen idag..Inte för att jag ville kliva upp, men barnen ville tydligen det :/

Jag måste lära mej att somna tidigare på kvällarna. JAg orkara inte vara vaken tills kl.1 på natten och sen vakna senast den här tiden.. Barnen går liksom i perioder, antingen sover dom rätt länge båda två (till kl.8-9 någongång) eller så vill båda klliva upp tidigt (mellan6-6.30) Jag vet att det är inte sååå tidigt om man gämför med andra (Mimi, Linnea) Men jag måste få sova minsta 8 timmar för att jag ska vara som folk dagen efter...Det är jag inte nu!
Så ikväll ska jag prova lägga mej tidigt. Prova.

Nu ska jag göra välling till mina barn som sitter som 2 ljus i soffan och kollar på "Nalle Puh" :)

Kelly är täppt  näsan :(


Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [Född 89 och en dotter född 03]

Ja jag gillar också den översta mest tror jag.. äsch jag vet inte jag gillar båda ;D

2008-09-23 @ 10:10:27
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0