Kellans nya skor :)

Idag efter barnen sov så åkte jag och barnen in till stan för att hälsa på Emma hemma hos henne i Brunflo. Innan dess så var vi in på Lidl och handlade lite mat och sånt, sen for vi till sko punkten för att leta inne skor till Kelly som hon kan ha på dagis..Och eftersom det är ta 3 betala för 2 så gjorde vi såklart det.



Dom här tog jag som det tredje paret..Hittade inga andra,
så det fick bli ett par rejälare "gympa pjucks" till hösten.
Kellan älskar dom! Och vill ha dom hela tiden :)


Dom här inne skorna vart det. Dom verkar super sköna.


Ett par höst stövlar (dom är svarta)


Dom här köpte jag på loppisen i Söndags.

På skopunkten var Kellan i himlariket, hon älskar verkligen skor. Hon gick och plockade i alla sko hyllor så jag fick plocka i ordning efter henne och hon ville att jag skulle hjälpa henne och sätta på henne ett par 45:or bland annat:)
Och på Lidl skötte sej barnen exemplariskt:)

Hemma hos Emma och Maritha hade vi det jätte trevligt, vart bjudna på mat och hade det jätte kul. Evy var också där. Kelly och Alfons älskar verkligen Emma och den familjen, så Alfons och Emma var ute och spelade fotboll och Kelly satt mest hos Evy och mådde gott, och jag drack kaffe, surrade och hade det trevligt.

Så vi har haft en super trevlig dag med dagis, shopping och trevligt folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0