Kan själv!

Kelly är bara 14 månader, men är redan mycket för "kan själv".. Hon säger det inte, men man får inte hjälpa henne med sånt som hon TROR att hon kan själv. provar man att hjälpa henne så blir hon sur, riktigt sur, och så ska hon minsann visa att hon kan..Själv!

Alfons har precis börjat med det här "kan själv"..MEn han har missuppfattat det hela. Hjälper jag han på med skorna, så säger han-"så, kan själv"  Ehh jaha, jag som trodde att jag hjälpte han, men nähe, inte det då :)
Vissa grejjer vill han göra själv, annars blir han arg. tex, äta själv, sätta sej i bilstolen själv, borsta tänderna själv (först borstar han, sen jag) osv.. Men som sagt, även om jag hjälper han med saer,så tror han att han gjort det själv..hihi..


Kan sätta på sej solglas ögons ..själv!


KAn sätta på sej pappas skor..Själv! (dålig bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0